[emefs_submit_event_form]

Skabelon til turforslag

 

[sgpx gpx=”/wp-content/uploads/gpx/”]

Varieret tur på 89 km og 565 hm

En god varieret tur rundt om Hinge Sø til både Motionist+ og Supermotionister.

Turen er på 89 km og 565 højdemeter. Turen tager ca. 3 t. og 30 min.

Turen egner sig til en god lang søndagstur, hvor der kan trænes forskellige øvelser afhængig af temperament og gruppe.

Alene turens længde og terræn gør, at alle stort set vil få en god gang træning.

Der er tilpas mange bakker, hvor der kan køres spurter, og samtidig en del lige strækninger,

hvor der kan sættes et passende højt tempo. På denne tur behøves der ikke at køres egentlige træningsøvelser.

KØR TUREN OG NYD DEN FLOTTE NATUR HELE VEJEN RUNDT.


[sgpx gpx=”/wp-content/uploads/gpx/loop4.gpx”]

GaltenCK CUP

Varieret rute til træning

[sgpx gpx=”/wp-content/uploads/gpx/gck_cup_rute.gpx”]

Turforslag

Hvor skal jeg køre hen? Hvor lang bliver turen?

Er du blank for hvor du skal køre hen, for at få de kilometer du har lyst/tid til at køre og hvad vej du skal køre for at få de højdemeter, du ønsker.
Så har vi samlet nogle turforslag.
Her finder du også Flextræningsruterne og CUP’ruten.
Der er rute-kort og profil og det hele lige klar til at hente ned på computeren og lægge over i din GPS.

Sådan overfører du ruter til din gps, uden brug af computer (iPhone): Rute-overførelse-iPhone_small

Flextræning

Sløjfe 1

Sløjfe 2

Sløjfe 3

Sløjfe 4

 

Galten CUP

GaltenCK CUP

Turforslag

Varieret tur på 89 km og 565 hm

En god varieret tur, 70 km og 370 højdemeter